Witryna chłodnicza dobrze eksponuje produkty

Zakup każdego sprzętu gastronomicznego wiąże się ze sporym wydatkiem. Zaczynając przygodę w tej branży musicie wziąć to pod uwagę. Koszta początkowe to nie tylko wynagrodzenie pracowników, zakup towarów i surowców, koszty wynajmu, ale także inwestycja w maszyny. Warto także od początku zwrócić uwagę na opinie klientów i ich sugestie.

Nowe witryny chłodnicze w moim lokalu

witryna chłodniczaOtwierając lodziarnie i ciastkarnie, początkowo skupiłem się na inwestycji w dobre i sprawdzone przepisy. Sam przygotowywałem wszystkie ciasta oraz produkowałem lody, więc odszedł mi koszt zatrudnienia cukiernika. Po kilku miesiącach zauważyłem, jak wiele osób zwraca uwagę na ekspozycję towaru. Dlatego dobra i solidna witryna chłodnicza była moim sposobem na zwiększenie zysków. Chciałem dobrze wyeksponować moje przecudne ciastka i babeczki, dzięki czemu klienci kupowali ich więcej i częściej. Opinia ich była dla mnie bardzo ważna, w szczególności, że byłem świadomy, że najlepszą reklamą jest rozpowiadanie o miejscu, w którym można zjeść dobre ciacho czy spożyć deser ze smacznych, domowych lodów. Konkurencja oczywiście była spora, w szczególności w centrum miasta, jakim jest Gdynia. Dlatego taka witryna chłodnicza miała nieco rozkręcić interes. Tak też się stało. Sprzedaż ciastek szybko wzrosła, a co najważniejsze zaczęli pojawiać się stali klienci, którzy zapraszali do mojego lokalu swoich znajomych. Poczta pantoflowa zaczęła przynosić wspaniałe korzyści.

Nie ma co zastanawiać się, nad zakupem i inwestowaniem w swój lokal. Jeżeli wiecie, że proponujecie swoim klientom produkt dobrej jakości, to wierzcie mi, taka osoba powróci do Was. Jeśli zadbacie o podanie swoich produktów, poprzez dobrą ekspozycję w witrynach oraz kontrolę jakości, to możecie liczyć na sukces w każdej branży, nie tylko gastronomii.